תוכן עניינים

עט דיגיטלי מומלץ שעובד עם כל מכשיר

שתפו את המאמר

עט דיגיטלי בטילוס אוניברסלי לכל מכשיר

עט דיגיטלי לציור והיתרונות שלו

במידה ואתם רוצים לצייר על טאבלט או סלולרי, בשביל נוחות או ניידות, לרבות אייפדים מכל הדגמים ומכשירי אנדרואיד שונים, תוכלו לרכוש עטים דיגיטליים אוניברסליים שיתאימו למכשירי אפל או אנדרואיד בצורה אוניברסלית, לעומת אלו שעובדים עם מכשירים ספציפיים בלבד, כגון האפל פן שעובד רק עם הטאבלטים היוקרתיים יותר של אפל, כגון האייפד פרו ואייפד אייר. באייפד מיני למשל לא תוכלו להשתמש באפל פן, אבל תוכלו להשתמש בעט דיגיטלי אוניברסלי.

עט דיגיטלי (מכונה גם סטילוס או עיפרון דיגיטלי) יכול לעזור לכם להגיע לרמות גבוהות יותר של דיוק בציור, כתיבה ורישום על גבי המכשיר החכם שלכם, אך התוצר הסופי תלוי ברגישות המסך שלכם והרזולוציה שלו.

במכשירים חדשים יותר תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר מכיוון שהם מיוצרים עם רזולוציה גבוהה ורגישות מסך מגע שיניבו תוצאות טובות יחסית, אבל לא יתקרבו לאיכות שתוכלו לקבל ברכישה של אייפד חדש והעט אפל פן, למשל.

עטים דיגיטליים מומלצים לכל סוגי המכשירים

עט דיגיטלי לציור עם ראש סיליקון | דור שני | 9 ש"ח בלבד

עט שמחליק על גבי המסך עם ראש סיליקון, העט הדיגיטלי הזה נמצא זמן רב בשוק וכעת נמכר הדור השני של העט שעובד מעולה עם כל מכשירי אפל ואנדרואיד.

העט נסגר עם פקק, ומגיע עם כפפה לציור במתנה!

מחיר: 9 ש"ח בלבד

עט דיגיטלי דמוי אפל פן, דור שלישי של העט, מתמגנט לטאבלטים עם מסגרת מתכתית כמו אייפד, מגיע לדיוק מירבי עם ראש סיליקון חדש דמוי אפל פן.

מתאים לכל מכשירי אפל ואנדרואיד, מגיע עם כפפה לציור במתנה!

(שימו לב שנמכר גם הדור הראשון של העט הדיגיטלי, מומלץ לרכוש את דור 3.)

מחיר: 60 ש"ח בלבד


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com