תוכן עניינים

השוואה בין דגמי אייפד ואיזה מתאים לכם

שתפו את המאמר

השוואה בין דגמי אייפדים

מה ההבדל בין דגמי האייפדים לשנת 2021

אייפד (הרגיל) – הדור החדש הוא דור 8 בסדרת האייפדים. האייפד הקלאסי נועד לשימוש יומיומי, משחקים, עסקים שלא מצריכים שימוש בעט Apple Pencil, ונחשב לאחד הטאבלטים הפופולריים בעולם (לא מפתיע, אפל.) אבל הוא הגרסה הבסיסית ביותר של הטאבלטים של אפל.

אייפד פרו – הסדרה המקצועית של האייפדים, בגלל זה גם המילה "פרו" בשם. קיים בשתי גרסאות, 12 אינץ' ו10 אינץ'. הקטן מביניהם הוא גרסה שיצאה לשוק לא מזמן ונותנת מענה לגודל מסך קטן וקומפקטי יותר בשילוב חומרה מנצחת ותמיכה בעט Apple Pencil דור 2. נועד לאנשים שמעוניינים ליצור או להשתמש בטאבלט למטרות מקצועיות, אבל גם לבעלי תקציב שרוצים לרכוש את הטאבלט המתקדם ביותר של אפל.

אייפד אייר – סדרה של אייפדים שמעולים גם לשימוש פנאי וגם לשימוש מקצועי עם העט, האייפד אייד החדש תומך בשימוש בעט החדש של אפל Apple Pencil 2.

פרמטר
אייפד 8
אייפד אייר 4
אייפד פרו 4
השוואה מהאתר https://gadgetz.co.il
גודל
10.2 אינץ'
10.9 אינץ'
12.9 אינץ'
צבעים
3
5
2
התאמה לעט
עט דור 1
עט דור 2
עט דור 2
התאמה למקלדת
מקלדת חכמה בסיסית
מקלדת משודרגת Magic וחכמה
מקלדת משודרגת Magic וחכמה
קיבולת זכרון
עד 128GB
עד 256GB
עד 1TB
כניסת טעינה
Lightning
USB Type C
USB Type C
סוללה
9-10 שעות
9-10 שעות
9-10 שעות

איזה אייפד כדאי לקנות

במידה ואתם רוצים להשתמש בעט הציור של אפל Apple Pencil – תצטרכו לרכוש מכשיר שתומך בו (דגמים נתמכים ע"י Apple Pencil דור 2)

אייפד 8 (רגיל) – אם אתם צריכים מסך גדול למדיה, צפיה בסרטונים וסרטים, למשחקים עבור הילדים ועוד, אייפד הרגיל ישמש אתכם נאמנה. העלות שלו נמוכה יותר מהדגמים האחרים, הוא קל (משקל) ומאוד נוח לשימוש כמו כל מוצרי אפל.

אייפד אייר 4 – האייפד אייר הושק בשנת 2019 ומאז הוא הפך לסנסציה בקרב משתמשי לוחות הציור, הוא תומך בעט החדש של אפל Apple Pencil דור 2, הוא קל משקל לעומת האייפד פרו ויש לו ביצועים נהדרים בשימוש השותף. אם אתם מחפשים את השותף המקצועי הבא שלכם ואתם לא רוצים להוציא יותר מ4 אלף על אייפד פרו, אתם ממש לא תתפשרו אם תקנו את האייפד אייר החדש עם העט החדש Apple Pencil דור 2.

אייפד פרו 4 – לגרפיקאים, מאיירים, מעצבים ואנשים מקצוע בעיקר. העלות של האייפד פרו לא ממש מאפשרת את הרכישה לאנשים שרוצים "לשחק" עם המכשיר המעולה הזה. לכן בדר"כ ירכשו אותו אנשי מקצוע שמעוניינים לשדרג את היכולות יצירה שלהם. האייפד פרו בשילוב עם העט דור 2 של אפל Apple Pencil הם שילוב מנצח שאין לו כמעט מתחרים בשוק מבחינת חווית המשתמש.

הפרמטר החשוב ביותר בטאבלט ליצירה הוא היכולת של העט לצייר על גבי המסך ולתת לנו חוויה של ציור על דף, בלי להתקע ולעשות בעיות. עם האייפד פרו החדש בשילוב Apple Pencil דור 2, תקבלו חוויה מושלמת של ציור ושימוש בתוכנות מקצועיות של אדובי, וכמובן כל מה שבסיסי בכל טאבלט, גלישה, משחקים ושימוש יומיומי.

דגמי אייפד שתומכים בעט החדש Apple Pencil דור 2

  • iPad Pro 12.9-inch (3rd, 4th, and 5th generation)
  • iPad Pro 11-inch (1st, 2nd, and 3rd generation)
  • iPad Air 4

איפה לקנות אייפד חדש

ניתן למצוא לרכישה מיידית את הדגמים החדשים של האייפדים ברשתות KSP ו-IVORY.


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com