תוכן עניינים

תכשירים נגד פרעושים וקרציות לכלבים – חיסכון ענק בקניה מחו"ל

שתפו את המאמר

קולר ותכשירים נגד פרעושים וקרציות לכלבים

אם אתם בעלי כלבים, או חתולים, אתם בטח מכירים את שלל התכשירים נגד קרציות ופרעושים המוצעים בחנויות לחיות מחמד ואצל הווטרינרים. למשל הקולר הפופולרי Seresto, שעולה בערך 250ש"ח או יותר בכל מקום בישראל, אותו תוכלו למצוא תחת השם האירופאי של המותג Foresto באיביי, לקניה מקנדה או מפולין, בכ100ש"ח פחות מהמחיר בארץ (כולל משלוח).

אם תהיתם כמה זמן תחכו עד שהקולר יגיע, המשלוחים מפתיעים במהירותם, לרוב תחכו שבוע-שבועיים מקסימום, אנשים מדווחים שלפעמים הם מקבלים את הקולרים באותו השבוע של ההזמנה. בהתחלה גם אנחנו הופתענו שהמותג Seresto לא מופיע באיביי, ומה שיש הינו מותג זהה הנקרא Foresto. לאחר בירור באתר הרישמי של Seresto (כאן) הבנו שזה רק שם שונה לאותו המוצר כשהוא נמכר במדינות מסויימות באירופה.

עוד מותג מאוד פופלרי ויעיל לפרעושים וקרציות הינו Bravecto, בעלי כלבים ו-וטרינרים אוהבים את המותג הזה בגלל שהוא גם דווח כעוזר נגד אלרגיות מסוימות אצל כלבים, למשל אם הכלבים שלכם מלקקים את הרגליים, לעתים הוא יכול לעזור. תוכלו למצוא את Bravecto באיביי במחירים זולים כמעט פי 2 מישראל, תוכלו למצוא דילים של 2 אריזות Bravecto במחיר דומה לשל אריזה אחת בישראל.

הבעיה הנפוצה עם רכישת ברבקטו מהאינטרנט היא המחסור במלאי, באמזון ואיביי יהיה קשה למצוא את המותג עם משלוח לארץ, אבל הוא קיים בחנויות ששולחות לכל העולם כמו CanadaPetCare, המשלוח עולה 9.95 דולר לישראל, עם מעקב.

יצא לי לקנות בישראל את הקולר Seresto כמה פעמים, חששתי שאם אזמין מחו"ל זה יהיה זיוף או יהיו זמני המתנה ארוכים למשלוח, גיליתי שזה אותו הדבר בדיוק, עובד נפלא נגד קרציות ופרעושים, והמשלוחים מהירים. ממליץ לרכוש בחו"ל ולחסוך את ה100ש"ח האלו, אין סיבה לקנות את המוצרים האלו בארץ במחירם הנוכחי.

קישורים עדכניים לרכישת Seresto \ Bravecto


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com