תוכן עניינים

רוצים לקרוא אבל אין לכם זמן? הכירו את Audible

שתפו את המאמר

ספרי אודיו ספרים מוקלטים

ספרי אודיו  – ספרים מוקלטים – הם פרי המציאות המודרנית אשר לא תמיד מאפשר זמן או רצון לשבת ולקרוא ספר. אבל יש כל כך הרבה מידע ובידור בספרים ישנים וחדשים שזה יהיה מגוחך להתעלם מהשיטה החדשה לצרוך ספרים. חברת Audible הינה על ידי Amazon נותנת את המענה המקיף ביותר לספרי אודיו מוקלטים, חדשים וישנים, אך כרגע רק באנגלית.

ספרי אודיו מוקלטים הם לא רובוט שמקריא טקסט בצורה גרועה ולא נעימה, אלא בעצם אנשי מקצוע או אפילו הסופר עצמו שיושב בסטודיו מול מיקרופון ומקריא את הספר בצורה שנוח וקל להבין, כך שאפשר להקשיב לספר שלם דרך האוזניות בזמנכם הפנוי, בעבודה, בהפסקות בלימודים, לפני השינה וכו' מבלי שתצטרכו לרכוש ספר פיזי או בכלל לקרוא.

Audible נותנת לכם חודש מתנה ונקודה אחת לרכישת ספר, נקודה = ספר. כשאתם רוכשים או מקבלים ספר מוקלט מAudible, תוכלו להקשיב לו כמה שתרצו, כל עוד אתם מנויים. החודש הראשון הוא בחינם ואם תאהבו את הקונספט תוכלו להמשיך אותו ולרכוש ספרים נוספים בעלויות נמוכות מספרים פיזיים. בהתנסות שלנו עם קנית ספר שחשקנו בו, התחלנו להקשיב לספר וסיימנו אותו בעצם תוך שעה וחצי, הספר היה תקציר של ספר מלא (כן כן, יש גם תקצירים מעולים) והסיכום של הספר המלא היה מעולה ומספק ואף השאיר טעם לעוד. בהליך לא נקרטו עצים, ולא שיפשפנו עיניים מול עמודים ומילים. יש מספיק מה לקרוא ברשתות החברתיות, אפשר להשאיר את הספרים לאוזניות 🙂

ספר מוקלט בחינם מAudible – איך מקבלים?

נרשמים לחודש נסיון ומקבלים ספר חינם

  • כשאתם נירשמים לAudible אתם מקבלים מנוי לחודש הראשון בחינם וגם נקודת זכות לקבלת ספר שתבחרו בחינם.
  • לאחר 30 הימים הראשונים שהינם בחינם, מקבלים בהרשמה חודשית עוד ספר אחד בחינם – כל חודש. המנוי החודשי עולה $14.95 והוא הכרחי לרכישת ספרים במחירים מוזלים דרך האפליקציה או האתר של Audible.
  • ניתן לבטל את המנוי בכל עת, תוכלו לקבל את הספר החינמי שלכם ולבטל את המנוי גם ביום למחרת, אין התחייבויות. גם כשתרכשו מנוי חודשי תוכלו לבטל בכל עת.

כשתתאהבו בהקשבה לספרים תוכלו לשדרג

מנוי "זהב" של Audible בעלות $14.95

  • ספר אחד כלול בחבילה בחודש (גם ספרים יקרים יותר מ15 דולר)
  • 30 אחוז הנחה לרכישות ספרים נוספים
  • ללא התחייבות, בטלו את המנוי בכל עת והספרים שרכשתם או קיבלתם בחינם נשארים שלכם ותוכלו להקשיב להם כשתרצו.

המומלצים שלנו

The Subtle Art Of Not Giving A F*ck

האמנות הרגישה של לא לשים ז*ן

ספר מסכם להרבה רעיונות של גאולה עצמית מהשפעות החברה על החשיבה שלנו. הספר מועבר באודיו מבדר בקול הדומה לקומקאי ביל בר עם מבטא שמתמכרים אליו. ספר שמרגש לחזור אליך בכל טיול עם הכלב 😉

Richest Man In Babylon

האיש העשיר בבבילון

רעיונות פשוטים אבל מבריקים לניהול כספים אישי, הספר מועבר בצורה סיפורית מבדרת, ואת הרעיונות העל-זמניים, ניתן ליישם גם בתקופתינו.

Four Ways To Stop Self-Sabotage

ארבע דרכים להפסיק להכשיל את עצמינו

ד"ר ג'ודי הו נותנת לנו פרספקטיבה חדשה על הדרך בה אנחנו גורמים לעצמינו לא להצליח ומה אפשר לעשות בשביל להפסיק את ההתנהגות המזוכיסטית הזאת.

My Life and Work

החיים שלי והעבודה

ספר מעת אחד היזמים הגדולים של העידן שלנו, כמה שנראה שהרעיונות של הנרי פורד להקמת מפעלים וייצור נראים ישנים, העקרונות שלו כל כך בסיסיים שכל יזם יכול ללמוד ממנו שיעור או 2, לחדד את הבסיס ממנו התעשיה שלנו בנויה, ולקבל רעיונות ומוטיבציה.


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com