תוכן עניינים

עכבר ארגונומי מומלץ למניעת כאבי פרקים

שתפו את המאמר

Mighty Mouse And Laptop

אם אתם עובדים הרבה על המחשב, אתם וודאי משתמשים המון בעכבר, והשימוש היומיומי הרבה פעמים מוביל לבעיות פרקים וכאבים באצבעות ובפרק כף היד. בשביל למנוע חלק מהכאבים אפשר להשתמש בעכבר ארגונומי, שבעצם נועד גרום ליד שלכם לבצע את הפעולות כשהיא מצויה בצורה טבעית יותר מאשר בעכבר הרגיל שאנחנו מכירים.

הם נראים קצת מוזר, אבל יש סיבה.

העכברים הקלאסיים שאנחנו מכירים, נמצאים בשוק בצורתם המאוזנת כבר 20 שנה. מאז המצאת העכבר הראשון. אז למה לא החליפו עדיין את העיצוב? העכבר הקלאסי כנראה מתאים לרוב האנשים שמשתמשים במחשב, אבל ממש לא לאלו שמתשים במחשב לצרכי עבודה או מבלים כמות גדולה של הזמן שלהם במשחקי מחשב עם העכבר או תוכנות עריכה למיניהם.

העכבר הארגונומי המומלץ ביותר ע"י מעצבים גרפיים ויוצרים דיגיטליים

סדרת דגמי העכברים הארגונומיים של לוג'יטק – ה- MX Master, מאוד פופולרית ומומלצת לעיתים בפה אחד בקרבת אנשי מקצועי שעובדים הרבה עם העכבר של המחשב וצריכים דיוק. ניתן לרכוש את העכברים בשני צבעים, עבור מחשבי PC ועבור MAC (שימו לב לדגם שאתם רוכשים)

עכבר ארגונומי Logitech MX Master 3s עבור מחשבי MAC
עכבר ארגונומי Logitech MX Master 3s עבור מחשבי MAC
עכבר ארגונומי Logitech MX Master 3s עבור מחשבי PC
עכבר ארגונומי Logitech MX Master 3s עבור מחשבי PC

חסרונות עכבר ארגונומי עומד

במידה ואתם רוכשים עכבר ארגונומי עומד, תצטרכו להתרגל אליו מכיוון שהוא בנוי בצורה שונה מעכבר שוכב, בעכבר שוכב אנחנו לוחצים על לחצני העכבר כלפי מטה, בכך אנחנו מונעים בעצם תזוזה של העכבר ממקומו. בעכבר ארגונומי עומד, אנחנו לעיתים לוחצים הצידה עם האצבעות, מה שיכול להזיז את העכבר ממקומו.

בשביל למנוע זאת, תוכלו להתרגל להחזיק את העכבר העומד בצורה ישרה יותר ולתמוך עם האצבעות בשני הצדדים כדי שהעכבר לא יזוז בלחיצה, וניתן גם להגדיר לחצנים שונים נוספים שמופיעים על העכברים העומדים על מנת להשתמש בפונקציות שהמבנה של העכבר העומד מקשות עליהן, כמו למשל לחיצה על הגלגלת, מכיוון שלחיצה על הגלגלת של העכבר לעיתים "קשיחה" יותר מלחצני העכבר הרגילים (ימני ושמאלי), בעת לחיצה יש חשש לתזוזה של העכבר ממקומו ולכן כדאי לעיתים להחליף את הפונקציה של הלחיצה על הגלגלת של העכבר בלחצן קטן יותר שנמצא בצד העליון או השמאלי של העכבר הארגונומי העומד.

העכבר הארגונומי מציל את המצב

המקום שהיד שלכם תהיה מונחת כל הזמן בצורה שלא נוחה לה, העכבר הארגונומי משתמש לאחיזה שטבעית יותר ליד וכך מונע את הבעיות הנוצרות בעת שימוש נרחב בעכבר. תוכלו לראות שיש עקביות מסויימת בצורות של העכברים הארגונומיים הקיימים. אספנו לכם דגמים מובילים ולא יקרים של עכברים שאולי יצילו את פרק כף היד שלכם מדלקות וכאבים.

מאיפה קונים

KSP

מבחר גדול מאוד של עכברי מחשב ארגונומיים במחירים שונים

AMAZON

כל הדגמים של העכברים הארגונומיים הקיימים בשוק, כמעט. הרבה עם משלוח לישראל.


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com