תוכן עניינים

ניקוי שטיחים וריפודים חינם לכל החיים

שתפו את המאמר

מנקה שטיחים וריפודים נייד מומלץ ביסל
אם הלכתם פעם לשטיפה וניקוי של ריפודי רכב או ניקוי שטיח, אתם יודעים שזה עולה לא מעט כסף. ניקוי שטיח יכול לעלות יותר מהשטיח עצמו (מנסיון), כלומר כל פעם שאתם צריכים לנקות את השטיח אתם שוקלים אם לזרוק אותו לפח או לקנות חדש, כך גם עם הספה שלכם – כשהיא כבר מלוכלכת מידי אתם חושבים להתחדש, וספה נורמלית עולה אלפי שקלים.

ניקוי ספות מקצועי

עם המכשיר המושלם הזה אפשר לנקות ספות, ריפודים ושטיחים בצורה מקצועית בבית, המכשירים השוטפים ושואבים מהדור החדש מאפשרים לכם לרכוש מוצר שעולה כמה מאות שקלים ולחסוך אלפי שקלים במשך השנים קדימה שבהם אתם תנקו לבד בצורה יעילה, מהירה וקלה את השטיחים, הריפודים ברכב והספות שלכם – בלי להוציא שקל נוסף מעבר למכונה. תחסכו אלפי שקלים על ספה חדשה ותוכלו להשאיר אותה נקיה לאורך שנים!

ניקוי ריפוד רכב בקלות וניידות

אין דבר יותר מלוכלך מריפודי רכב, בייחוד אם יש לכם ילדים. המכשיר הזה יציל אתכם בזוהמה ברכב שלכם וישאיר לכם "רכב חדש", זה עובד כמו שואב אבק נייד, שמוציא מים עם חומר ניקוי ושואב את שאריות הלכלוך לתוך מיכל שאפשר לרוקן בקלות לאסלה.

מאיפה קונים

עכשיו המכשיר של חברת ביסל העולמית ובין המובילות במכשירי ניקוי שוטפים, מציעה את אחד ממוצרי הדגל שלה בפחות מ-600 שקל עם משלוח מאמזון! לא תמצאו מחיר כזה למוצר כזה:

מעבר למוצר באמזון (לחצו)

דגם מומלץ למנקה ספות וריפודים

מעדויות של אנשים שרכשו, כדאי לרכוש את גרסת הפרו בשביל לקבל את המיכל הגדול יותר מה שיחזיק מעמד לאורך זמן ארוך יותר בניקוי בלי ללכת לרוקן את המיכל ולמלא שוב ושוב.

גרסת פרו Bissel SpotClean Pro
גרסת פרו Bissel SpotClean Pro

שתפו את המאמר

אולי יעניין אותך גם

Booking.com