תוכן עניינים

מחשב נייד מומלץ לשימוש כללי ומשרדי

שתפו את המאמר

אם אתם מחפשים את השותף הבא שלכם לכל השימושים הכלליים עם עבודת מחשב, מיצרנית אמינה ומוכרת, זה יכול להיות המחשב המושלכם עבורכם.

הדגמים החדשים של Asus Vivobook נעים בין 2000 עד כ-4000 ש"ח, תלוי בתת-דגם שתבחרו על פי החומרה שתרצו (נפח אחסון, זיכרון ראם וכו').

מה מאפיין את המחשבים הניידים Asus Vivobook 15

  1. מקלדת מלאה: מקלדת מלאה זה אומר שיש לכם מקשי מספרים בצד, כמו במקלדת של מחשב שולחני, זה מקל על הימוש במקלדת והרבה אנשים רגילים למספרים בצד המקלדת. מחשבי Asus Vivobook מגיעים עם מקלדת מלאה בכל הדגמים שלהם, מה שמאפשר זאת הוא הגודל של המחשב, המעניק שטח להוספת הכפתורים של המספרים לצד המקלדת, לעומת מחשבים ניידים עם מסכים קטנים שלעיתים מגיעים עם מקלדת ללא המספרים בצד.
  2. מצלמה איכותית יחסית עם יכולת הסתרה: יצרני המחשבים למדו שאנחנו לא אוהבים שהמצלמה של המחשב הנייד שלנו חשופה, לא משנה מה הסיבה, זה מרגיש לא "נעים". במחשבים ניידים רבים מוסיפים כפתור או מכסה שניתן באמצעותו להסתיר את המצלמה הקידמית על גבי המסך, כך גם במחשב הזה.
  3. מסך גדול ואיכותי: מסכי LED של דגמי Vivobook מגיעים ברזולוציה של FHD (אנחנו מדברים על ה-15 אינץ', יש גם דגמים עם מסך 17 ו-13 אינץ')
  4. גיוון דגמים ואפשרויות: ניתן לרכוש דגמי Asus Vivobook ללא מערכת הפעלה, או עם, ולבחור חומרה לפי הצרכים שלכם.
*טיפ: מכיוון שאנחנו לא נוטים להחליף מחשב לעיתים קרובות, כדאי להשקיע קצת ולבחור את אפשרויות החומרה שיעניקו לכם יותר לאורך זמן, למשל כונן SSD (זיכרון קשיח) עם לפחות 500GB או 1TB, כדי שלא יחסר לכם מקום. ושימו לב שאם המחשב שקניתם לא כולל מערכת הפעלה, תצטרכו לרכוש אותה בניפרד ולהתקין אותה עצמאית. אם אין לכם צורך או יכולת, עדיף שתקנו את המחשב הנייד ביחד עם מערכת הפעלה.

יש בו את כל החידושים

חומרה שלא תבייש שום מחשב, אבל לא לעבודות גרפיקה או תוכנות כבדות

פעם 4 ג'יגה ראם היה "חזק" למחשב נייד, עכשיו תוכלו לבחור בין 8 ל-16 ג'יגה ראם בגרסאות המחשב השונות. 16 ג'יגה ראם זה כבר יכול להיות מחשב לעיצוב גרפי, אבל למחשב הזה ספציפית "חסר" את הכרטיס הגרפי עם הזיכרון ראם הייעודי שהיה הופך אותו למחשב נייד מושלם לעיצוב גרפי.

אבל אם רוב העבודה שלכם על המחשב היא גלישה בדפדפנים, שימוש בתוכנות מיקרוסופט, המחשב הזה יעניק לכם חוויה נעימה ומהירה.

ציטוט ממשתמשת במחשב אחרי חצי שנה: "הוא ממש סבבה". לעומת חוויות של מחשבים שהם לא סבבה, זה אומר הרבה.

דגמים החל מ-2000ש"ח עד 4000ש"ח

ניתן לראות עוד סיקורי המוצר כאן >>


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com