תוכן עניינים

מחשב נייד למעצבים גרפיים – מתעדכן

שתפו את המאמר

מחשב נייד מומלץ למעצבים גרפיים 2019

המחשב (במקרה הזה נייד) הוא כלי העבודה של כל מעצב גרפי, וכמו כל בעל מקצוע, גם מעצבים רוצים כלי עבודה שיקדם אותם, יעזור להם ובעיקר שיהיה מהיר ולא יפריע. כמו שהמשפט אומר "כשאתה בריא אתה לא מרגיש את הגוף", כך גם מעצבים גרפיים רוצים "לא להרגיש את המחשב".

מחשב נייד למעצב גרפי צריך להיות נוח לעבודה ולכלול בתוכו כמה מרכיבי מפתח בשביל לעבוד ביעילות עם התוכנות הרלוונטיות (Adobe וכו'):

  • גודל מסך סטנדרטי עד גדול (15-17אינץ', תלוי במשקל הרצוי)
  • רזולוציית מסך גבוהה (מינימום 1920X1080)
  • טכנולוגית מסך Retina \ IPS
  •  כונן SSD מהיר (עדיפות ל512GB ומעלה)
  • כמה שיותר זיכרון ראם (מומלץ 16-32)
  • כרטיס מסך חזק עם זיכרון יעודי (ראם פנימי)
  • מעבד חזק ועמיד
אספנו עבורכם דגמים מעולים של מחשבים ניידים למעצבים גרפיים, כל אחד מהמחשבים הללו ישמש אתכם נאמנה, לכן הדירוג הוא לא העיקר, אלא פרטים כמו מחיר, משקל וסוללה. תתחדשו!

מה הופך מחשב נייד למתאים לעיצוב גרפי?

מסך

רזולוציית המסך היא מרכיב קריטי בעיצוב גרפי, מחשבים ניידים פשוטים, גם אלו עם חומרה טובה, לא בהכרח מגיעים עם רזולוציית מסך גבוהה. טכנולוגית המסך חשובה עוד יותר, יש סוגי מסכים שונים והמומלצים לעיצוב גרפי מבחינת חדות וצבעים הם מסכי IPS \ Retina .עוד דבר חשוב במסך הוא הגודל, בעולם העיצוב הגרפי מקובל בעיקר להשתמש במסכי 15אינץ' ומעלה לנוחות.

ביצועים

שלושת המרכיבים החשובים בחומרת המחשב הנייד לעיצוב גרפי הם: מעבד חזק, זיכרון RAM וכונן SSD מהיר. אם אתם רוצים לעבוד בנוחות ושהמחשב שלכם יעבוד בצורה חלקה עם התוכנות שלכם, כדאי לרכוש לפחות 16GB ראם, ואפילו 32 אם יש תקציב למחשב חזק יותר. מבחינת זכרון SSD כדאי שיהיה לכם מקום לפרוייקטים שלכם, לכן 1TB – 2TB יהיה נחמד במידה ויש תקציב, אבל זה משהו שתמיד ניתן לרכוש ולשדרג אחר כך.

סוללה

אם אתם אוהבים להתנייד, למקומות שלא בהכרח יש בהם שקעים, הסוללה תהיה מרכיב חשוב במחשב הנייד. מה שכן, סוללה בדר"כ משפיע על משקל המחשב, לכן שיקול הניידות עובד פה נגד עצמו.

  • מעבד 2Ghz ומעלה מרובה ליבות 64 סיביות
  • 8GB ראם (מומלץ 16GB לפחות)
  • רזולוצית מסך מעל 1280×800
  • כרטיס מסך עם זיכרון יעודי לפחות 512MB VRAM
  • מעבד מרובה ליבות 64 סיביות
  • 16GB ראם ומעלה
  • רזולוצית מסך מעל 1920 x‏ 1080
  • כרטיס מסך עם זיכרון יעודי 4GB VRAM
  • מעבד 64 סיביות
  • 16GB ראם ומעלה
  • רזולוצית מסך מעל 1920 x‏ 1080
  • מעבד 64 סיביות
  • 16GB ראם (מומלץ 32 ומעלה)
  • רזולוצית מסך מעל 1280×1080

המחשב המתקדם ביותר של אפל לעיצוב גרפי ועבודה המצריכה מהמחשב משאבים גדולים, כמו תוכנות גראפיקה כבדות, תוכנות תלת מימד, ותוכנות ליצירת מוזיקה. הדגמים החדשים של המק-בוק פרו כוללים את הצ'יפ החדש והמתקדם ביותר שלהם – M2 Pro ויעניק לכם חווית עבודה מהירה ונעימה עם הממשק הפופולרי של אפל.

המחשב הנייד המתקדם ביותר של אפל – מקבוק פרו – למקצוענים. מגיע עם חומרה מעולה לעיצוב גרפי, עריכת וידאו והפקה מוזיקלית. כמו כן מעולה לעבודה שוטפת אך כמובן צריך לשקול את העלות. המחשב מגיע עם השבב המתקדם ביותר של אפל (עד 2022) ויעניק לכם חוויית שימוש יוצאת דופן.

המחשב הנייד הזה אמור "לאכול" כל משימה שתתנו לו, מבחינת עלות תועלת – בין אם אתם ותיקים בתחום שלכם וזקוקים לשדרוג או חדשים ורוצים מכונת עבודה רצינית, ההשקעה במחשב הזה תשרת אתכם לשנים קדימה, מההיכרות שלנו עם מחשבי אפל, התועלת המובהקת בהם היא איכות הבניה שמאפשרת למכשירים חיים ארוכים מאוד ביחס למחשבים ומכשירים של חברות אחרות.

המחשב מגיע בגרסאות מסך 16 ו-14 אינץ', עם גרסאות מעבד 24 או 36 ליבות, ו-32GB ראם!

מחשב נייד מסדרה חדשה של HP שנועד עבור גיימרים, בעל חומרה חזקה שתתאים לתוכנות עריכה למעצבים. המחשב מגיע במראה די סולידי אבל אפשר להתרשם מההטבעה של הדגם ליד משטח העכבר.

תוכלו לרכוש את המחשב בין 12K – 17K, עם כרטיסי מסך NVIDIA® GeForce RTX™ 4080 12GB או דגם 4090 עם 16GB זיכרון ייעודי.

המחשב מגיע עם 16 גיגה ראם, שזה המינימום מבחינתנו לתוכנות עריכה ועיצוב גרפי. זיכרון SSD בגודל 2TB כברירת מחדל, שזה מלא. כולל מערכת הפעלה וידואוס, וכמו שהזכרנו, שתי גרסאות של כרטיסי מסך עם 12 או 16 ג'יגה ראם יעודי למאיץ הגרפי.

מחשב עם עיצוב מיוחד המשלב שני מסכי מגע, המסך התחתון נמצא איפה שהייתם מוצאים את הרמקולים או חלק מהמקלדת במחשבים רגילים. במחשב הזה מופיע מסך רחב שמשמש ליצירה כמעין טאבלט-גרפי עם מסך.

המחשב מגיע עם מקלדת מלאה שמשלבת בצד את העכבר שהופך למספרים בעת הצורך. דבר שאיפשר להם לתת מענה לשני הצרכים בו זמנית, פתרון לבעיית המקום שיצר המסך הנוסף.

המחשב עוצב ונועד ליוצרים, גרפיקאים ומעצבים, כמובן שהמחיר שלו בהתאם, אבל איתו תוכלו להיות בקידמת הטכנולוגיה גם מבחינת ביצועים, וגם מבחינת נוחות השימוש עם העיצוב המתקדם של המחשב הזה.

הדגם האחרון של המחשב מגיע בגרסת 14.5 אינץ', קומפקטי וחזק.

מחשב נייד עם מסך מגע מבית ASUS בעל מסך OLED בגודל 14.5" ורזולוציית 2.8K (2880×1800), מעבד Intel® Core™ i9-13900H, מאיץ גרפי NVIDIA® GeForce RTX™ 4060 Laptop 8GB, זיכרון פנימי בנפח 32GB, כונן SSD בנפח 2TB וכולל מערכת הפעלה.

חברת Asus היא יצרנית מובילה בתחום המחשבים הניידים, לא מעט חברות ומשתמשי קצה קונים את המחשבים של החברה בלי לשאול יותר מידי שאלות, והם יודעים שהם יקבלו איכות ללא פשרות.

דגמי Zenbook החדשים של אסוס, בנויים ומיועדים לעבודה או\משחקים, ומגיעים עם כרטיס מסך חזק המיועד לכך. בין אם זה עיצוב גרפי או עבודה שוטפת, תקבלו היחד עם המחשב את ה-ScreenPAD החדש, מסך קטן במקום של משטח העכבר הקלאסי, ויציע לכם אפשרויות תצוגה כפולה לשיפור ויעול תהליכי העבודה שלכם.

המחשב מגיע עם מעבד i7 חזק, כרטיס גרפי עם 4GB זיכרון יעודי, 16GB עד 32 ראם, כונן SSD בגדלים שונים לפי דגם.

המחשב Zenbook יהיה מעולה לעבודות גרפיקה קלות כגדולות.

החל מ-4982ש"ח

סדרת מחשבים פופולרית לעיצוב גרפי ותוכנות כבדות!

השם Dell XPS מוכר בקרב אנשי גרפיקה, המחשבים הללו משמשים לא מעט אנשי מקצוע, והינם סדרה יוקרתית של של חברת Dell העולמית.

המחשבים מגיעים עם רזולציית מסך גבוהה במיוחד, כרטיס מסך עם זיכרון יעודי, כונן SSD ומעבדים חזקים שנועדו לתת אוירת עבודה מהירה ומקצועית.

שימו לב שכשאתם קונים זה הדגם עם 16GB ראם לפחות. כמו כן יש דגם 13 אינץ' ודגם 15 אינץ', תוכלו לבחור מה נוח לכם (אם אתם לא יודעים, עדיף 15).

המיוחד במחשבים מסדרת Yoga, זה שהם מתקפלים אחורה עד הסוף, וניתן להשתמש במסך המגע שלהם כמעין טבלט (טבלט מחשב עוצמתי).

המחשב מגיע מוכן עם מפרט מעולה, מסך IPS ברזולוציה גבוהה, כונן SSD 512GB, מעבד i7, זיכרון ראם 16GB כרטיס מסך של GeForce עם 4GB זיכרון יעודי. המחשב דק וקל – כ1.89קילו בלבד, אך מגיע עם סוללת 3 תאים בלבד.

מפרט המחשב מעולה למעצבים גרפיים והמחיר סביר מאוד ביחס לתמורה.

Lenovo Yoga החל מ-4090ש"ח

מחשבי לנובו בדר"כ מאפשרים קניית מחשב עם חומרה חזקה במחיר נמוך ביחס לשוק, כמו כאן ניתן לראות מחשב חזק במחיר מעולה. Lenovo Legion הוא מחשב המיועד לגיימינג מה שהופך אותו גם מעולה לעיצוב גרפי.

המחשב מגיע עם מעבד i7 חזק, כרטיס גרפי עם 6GB זיכרון יעודי, 16GB ראם ו-כונן 512GB SSD. כל מה שצריך בעצם.

חיסרון יכול להופיע בחיי סוללה אשר מגיעה עם 3 תאים בלבד. יתרון הוא המשקל של המחשב הנייד אשר עומד על כ-2.3קילו בלבד.

מחשב Lenovo Legion החל מ-5280ש"ח

סדרת המחשבים Rog של חברת Asus הינה סדרת מחשבים לגיימינג, מה שמצריך חומרה טובה וביצועים, וישרת נאמנה מעצב גרפי.

מחשבים מסדרת Rog מגיעים עם מקלדת מוארת, חומרה מעולה וחזקה שדר"כ כוללת הרבה זיכרון ראם וסוללה חזקה. המחשבים הללו מצויינים לכל מטרה אבל מיועדים לגיימרים.

החיסרון הבולט במחשבי גיימרים זה המשקל. אם המשקל הוא לא פקטור בשבילכם, תוכלו לקבל כלי רציני לעבודה עם המחשבים האלו.

קישור עם הנחה נוספת, מחשב Asus Rog החל מ-5877ש"ח

המחשב Surface Book 2 שייך לסדרת מחשבים ועמדות עבודה של חברת מייקרוסופט שנועדו לעולם העיצוב במהותם.

המחשבים מהסדרה משלבים שימוש בכלי עיצוב כגון עט העיצוב של מייקרוסופט Surface Pen שנמכר בניפרד בכ-173ש"ח כולל משלוח באמזון – לחצו לצפיה בעט.

כלי נוסף של מייקרוסופט למעצבים היא "החוגה" – Surface Dial שמאפשר שינויים מיידיים על גבי המסך ונמכר בניפרד סביב 360 ש"ח – צפו כאן.


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com