תוכן עניינים

השוואה בין אייפון 11 לאייפון 12

שתפו את המאמר

הבדלים והשוואה בין אייפון 11 לאייפון 12 של אפל

מכשירי הדגל של אפל שומרים מעולה על הערך שלהם, גם ביד שניה וגם כשקונים מכשיר חדש. כעת יש שני מכשירי דגל שניתן לרכוש חדשים או משומשים, אייפון 11 ואייפון 12. לקראת יציאת האייפון 13 החדש, אם אתם מתלבטים מה המכשיר המתאים לכם, תוכלו להבין זאת כאן.

ההבדלים בין אייפון 11 לאייפון 12

הבדלי נראות

עיצוב

אפל החליטו לחזור לעיצוב של אייפון 5 עם מסגרת מתכתית ישרה ולא ארגונומית כמו שהיו באייפונים מגרסה 6 ועד 11. כפתור הווליום הפך לפס אחיד במקום שני כפתורים נפרדים באייפון 12 החדש.
הבדלי נראות
הבדלים במסך

תצוגה

באייפון 12 יש מסך מסוג OLED לעומת מסך LCD באייפון 11. כמובן שאיכות OLED טובה יותר מ-LCD.
הבדלים במסך
הבדלים קטנים

משקל

שני המכשירים, אייפון 11 ואייפון 12 שוקלים מעט מאוד, פחות מ200 גרם. אייפון 12 קל יותר במעט מאייפון 11 - 165גרם לעומת 195גרם .
הבדלים קטנים
תמונות ווידאו

מצלמה

באייפון 12 לעומת 11 תקבלו את Dolby Vision שיאפשר לכם לצלם עד איכות 4K עם HDR מובנה. מה זה אומר? מקומות חשוכים ומקומות בהירים מידי יהיו יותר ברורים ובעלי פרטים טובים יותר באייפון 12. אבל סה"כ אין הרבה הבדל במצלמות.
תמונות ווידאו
מהירות תגובה

מעבד

באייפון 12 מותקן המעבד החזק ביותר - A14, לעומת המתחרים, לפחות בשנת ההשקה של המכשיר. תוכלו להנות ממהירות תפעול מהירה כמעט פי 2 לעומת אייפון 11, שבו מותקן צ'יפ A13.
מהירות תגובה
זמן שימוש

סוללה

הסוללה של אייפון 12 קטנה במעט מהסוללה של אייפון 11. לא רק זה, אייפון 12 מגיע עם טכנולוגיית 5G, שאולי יתן לכם מהירות גלישה מטורפת, אבל יצרוך יותר מהסוללה לעומת אייפון 11 שאין בו את האפשרות להשתמש ב-5G של הרשת הסלולרית. בפועל מבדיקה שערכו, סוללה של אייפון 11 תהיה ב3 שעות טובה יותר לעומת 12 בשימוש סביר.
זמן שימוש
מה חדש?!

פיצ'רים

MagSafe וטעינה חכמה נוספו לאייפון 12, תוכלו להשתמש באביזרי הטעינה, כיסויים וארנק לכרטיסים המתאימים בצורה מושלמת לאייפון 12.
מה חדש?!
ואיפה קונים?

מחיר

אם התלבטתם והחלטתם על הדגם הרצוי, תוכלו לרכוש אותו במחיר הנמוך בישראל באחת הרשתות: אייבורי ו- KSP
ואיפה קונים?

שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com