תוכן עניינים

אוזניות אלחוטיות True Wireless מומלצות עם כיסוי טעינה

שתפו את המאמר

אוזניות אלחוטיות true wireless מומלצות

מה זה True Wireless

אוזניות True Wireless מייצגות אוזניות כגון האיירפודס של אפל, שמגיעות כשתי אוזניות ניפרדות ללא כבל ביניהן, וכמובן אינן מקושרות בכבל למכשיר הסלולרי או הנגן. "אלחוטי-אמיתי" בתרגום ישיר.

בית טעינה

בדר"כ אוזניות True Wireless יגיעו עם בית טעינה, שמשמש גם ככלי שבו אתם שומרים את האוזניות בכדי לא לאבד אותן, וגם כסוללת גיבוי שטוענת את האוזניות בזמן שהן בתוך בית הטעינה.

פופולריות מאז האיירפודס

אולי היו דגמים של True Wireless לפני שחברת אפל השיקה את האיירפודס בשנת 2016, אבל הן הפכו לפופולריות מאוד רק לאחר ההשקה, עם תחרות ואפשרויות רבות של חברות גדולות כגון שיאומי, סוני, ג'ברה, ובערך כל יצרן אוזניות ואלקטרוניקה כיום נכנס לתחרות אוזניות הTrue Wireless. משהו שמצביע על הביקוש של אוזניות מהסוג הזה.

דגמים מומלצים - מתעדכן

Lenovo XT91

אוזניות מקוריות של חברת לנובו, אם המחיר מפתיע אתכם תזכרו שלנובו זאת חברה סינית. האוזניות על פי הביקורות קצת יחרקו בווליום גבוהה, והמיקרופון בשיחה לא הכי ברור וחזק. אבל הן יהיו טובות למוזיקה ושימוש רגיל.

כ-45ש"ח

אוזניות בלוטוס פשוטות, לאחר שימוש ניתן להרגיש שהן לא הכי חזקות, ואין באסים, משהו שיכול ממש להעיק. אבל היתרון המשמעותי של אוזניות אלו (חוץ מהמחיר הנמוך!!) זה בין הטעינה עם הסוללה המורחבת, לעומת אוזניות True Wireless אחרות שמגיעות בדר"כ עם פחות מ500mAh בבית הטעינה, עם TWS תוכלו להטעין גם את המכשיר הסלולרי שלכם באמצעות בין הטעינה עם חיבור כבל.

האוזניות נוחות באוזן ומגיעות עם גומי שניתן להחליף להתאמה אישית, בין הטעינה מציג את הטעינה של עצמו ושל האוזניות בניפרד על גבי מסך קטן שניתן לראות אותו דרך הכיסוי. 

החומרים והמבנה של האוזניות לא רע בכלל, הקושי הוא שהן בינוניות בלבד, בשיחה לא תשמעו הכי טוב ולא ישמעו אתכם הכי טוב, במוזיקה אין באסים. המחיר הנמוך הופך את האוזניות לאטרקטיביות, אבל למי שאוהב לשמוע מוזיקה באוזניות, מומלץ לרכוש דגם אחר.

כ-45ש"ח

כ-40ש"ח

Sony WF-XB700

כ-289ש"ח

אוזניות אלחוטיות Sony WF XB700 Bluetooth עם מיקרופון בצבע שחור הכוללות כיסוי טעינה אחריות היבואן הרשמי

Mini-2 לכושר וספורט


שתפו את המאמר

שםמחירתיאורתמונהקישור

אולי יעניין אותך גם

Booking.com